maanantai 14. joulukuuta 2015

Pieni joululahja itselle

No nyt on synttärijuhlat juhlittu, täyttä tohinaa oli viikonloppu, mutta toisaalta aivan ihanaa laittaa ja leipoa ja tehdä. Sattui vielä nuo naisten salibandyn mm-kisat lauantaille ja isännälle mahdollisuus saada loppuotteluun lippu, niin olihan sen päästävä. Onneksi lapset auttoivat leipomisessa ja siivoamisessa, neiti jaksoi leipoa monta tuntia putkeen, pipareita ja torttuja ja mokkapaloja ja vaikka mitä.

Mutta koska olen nyt ahkeroinut niin kovasti, niin päätin myös hemmotella itseäni ihan pikkiriikkisen.. Paketti saapui jo hetki sitten, mutta vasta nyt olen sen avannut, jouluun asti en siis tokikaan malttanut ;)



Tilasin siis Globe Hopelta laukun itselleni, pitkästä aikaa nahkaisen sellaisen ja olen niin tyytyväinen, käyttöön en siis ole vielä ottanut, mutta jos nuo vesisateet nyt vähän helpottaisivat niin raaskisin vielä käyttääkin... Ja mieltä lämmittää kovasti se, että laukku on tehty kierrätystavarasta.


Tämähän on siis nahkataikina :)

Siis laukkuhan on musta, vaikka näistä kuvista sitä ei ehkä näe, huonosti otettuja kuvia, mutta tähän lähtöön ei ollut tämän kummempia.

Nyt meidänkin perheessä voidaan pikkuhiljaa virittäytyä jouluun kun nämä synttärit on saateltu pois tieltä. Laittelen myöhemmin kuvia tarjoiluista, eilen ei kerta kaikkiaan suostunut tuo tietokone yhteistyöhön ja kovin kauaa en viitsinyt sen kanssa takuta... Ensi viikonloppuna vielä pikku-ukon kaverisynttärit, mutta ne mennään aika kevyesti... Olen vuokrannut liikuntasalin ja siihen kokoustilan, joten pojat (ja tytöt) saa huhkia pää hiessä muutaman tunnin ja herkutella ja äidin ei tarvitse koko aikaa olla vahdissa ja kieltämässä. Isommat pojat olen palkannut (ruokapalkalla) vetämään 1,5 tunnin synttärit peleineen ja riemuineen.

Eipä tässä tällä erää muuta kuin kivaa joulun odotusta teille kaikille ja kuulemisiin!

                                                                -Anu






14 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. No täytyy sanoa, että tyytyväinen olen minäkin, mulla kun ei ole muita kuin Marimekon peruslaukkuja, niin tämä on vähän erilainen :)

      Poista
  2. Kyllä itseään pitää välillä hemmotella ♡ Olet sen ansainnut! Mukavaa viikkoa ja tsemppiä vimppa synttäreihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jassuntassu, olen samaa mieltä, joskus on syytä hemmotella itseään. Ja tsemppiä tarvitaan noin 10 yhdeksän vuotiaan kanssa ;)

      Poista
  3. Itseä on todellakin pakko hemmotella aina välillä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä Mrs Sinn, harvoinhan sitä tulee ostettua itselleen mitään ns. "tarpeetonta", aina nuo lapset edellä...

      Poista
  4. Ihanan lahjan olet ostanut. Otahan pian se käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanni, nyt olen sen ottanut käyttöön, on mukavasti pakkasta niin ei kastu sateessa ;)

      Poista
  5. Globe Hopesta kaupanpäällisinä hyvä mieli kierrätyksen ansiosta!

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Kiitos Kati, olen itse hurjan tyytyväinen ostokseeni. Minä kun en millään raaski pistää montaa sataa ns. merkkilaukkuun, niin tämä on oikein sopiva :)

      Poista

Kaikki saamani viestit ilahduttavat minua suuresti, kiitos siis sinulle!

© Meidän elämää
Maira Gall