perjantai 6. marraskuuta 2015

Friday Night Live




Ihanaa perjantaita kaikille!


Kyllä nämä viikot hurahtelevat ohi ihan tajuttoman vauhdikkaasti, juurihan oli maanantai... Ja nämä viikot, jolloin isäntä on työreissussa ma-to menevät kyllä vielä nopeammin, ei meinaa keretä öö:tä sanoa kun hommaa on niin paljon koko ajan. Juurikin viikolla mietin, että onneksi tälle viikolle ei sattunut nuoremmille lapsille kokeita, koska niihin pitää aina kysellä ja se vie myös äidin/ isin aikaa ja tällä viikolla sitä aikaa vaan ei kerta kaikkisesti olisi ollut (tai olisihan sitä ollut jos olisi ollut pakko...)

Tällä viikolla tuli kyllä koettua enemmän kuin tarpeeksi noita "huono äiti" tuntemuksia, kun ei ehdi niin ei ehdi ja piste. Mutta samalla mietin, että miten ihmeessä te muut ehditte???? Siivota ja sisustaa ja pitää blogia ja huolehtia kaikesta? Ei musta vaan ole siihen! Eli palatakseni alkuun, onneksi on perjantai! Eilen on jo huolehdittuna viikon ruokaostokset, isänpäivä menuu on suunniteltu, kakku tehdään lasten kanssa huomenna (ja vähän jotain muuta) ja lahjakin on hankittuna, eli kaikki paketissa. Tänään laitan kotona hyvää ruokaa ja sitten alkaakin ihan oma hetki...

Olemme lähdössä työkavereiden kanssa katsomaan Friday Night Live-showta ttt-klubille. Ihan kiva päästä vähän tuulettumaan, mutta totta puhuen tällä hetkellä mua ei yhtään huvittais lähteä. Käykö teille näin, että etukäteen suunniteltuna joku juttu tuntuu ihan kivalta, mutta mitä lähemmäksi lähtö tulee, sitä vähemmän huvittaisi lähteä? Mulle käy melkein aina :( Olkaa nyt kilttejä ja kertokaa, että en ole ainoa laatuani???


Mä olen siis ihan onneton kotoa lähtijä, en millään haluais olla pois kotoa :D Siis korjauksena, että näin ei käy jos lähdetään miehen kanssa tai koko perheen kanssa, ainoastaan silloin kun minä olen ainoa lähtijä... tänäänkin mieluummin kyllä katselisin hetken telkkua ja menisin ajoissa nukkumaan kuin lähtisin tuonne...



Vaikka tiedänhän minä, että illan jälkeen olen ihan eri mieltä ja ilta on mitä todennäköisimmin erittäin onnistunut ja hauska, mutta... Mä olen ilmeisesti sellainen ihminen, joka ei juurikaan kaipaa omaa aikaa tai huvitteluita, minä huvittelen ihan tässä joka päiväisessä arjessani ja omaksi ajaksi näyttäisi riittävän puoli tuntia aamulla ennen kuin kukaan muu (koiria ei lasketa) herää ja pieni palautumishetki iltaisin kun lapset ovat menneet huoneisiinsa... Niin ja arvatkaa, tuo show kestää 4 TUNTIA ja alkaa vasta klo 20.30... nuo kun laskee yhteen, niin meikäläisen nukkumaanmenoaikahan ylittyy monella tunnilla...

Esiintyjänä on tänä iltana mm. Saara Aalto, en ole koskaan häntä kuullutkaan, joten ehkä tästä illasta tulee vielä ihan kiva ja onnistunut, kunhan ehtisin edes pienet päiväunet jossain välissä ottaa, muuten en kykene valvomaan noin myöhään...


"TTT-Klubin koko illan ohjelma Friday Night Live yhdistää musiikin ja stand upin. Kaikki seurueen jäsenet löytävät mieleistään katseltavaa ja kuunneltavaa!
-
Perjantai-illan huumaa luovat kaksi koomikkoa, tyylikkäimpiä hittejä soittava House Band sekä illan vaihtuva artistivieras.
-
-
Friday Night Live 6.11.
Artistivieras: (In Hollywood with) Saara Aalto
Stand up: Arimo Mustonen, Teemu Vesterinen
House Band"












Kivaa viikonloppua teille kaikille!




-Anu
             

9 kommenttia

  1. Minä olen suhteellisen innokas menijä, mutta varmaan joka kolmannella kerralla, kun pitäisi lähteä en vaan millään jaksaisi tai viitsisi. Joten minusta ihan normaalia :) Yleensä, kunhan vaan paikalle jaksaa ponnistaa, niin sitten on kivaa. Mutta lähtemisessä on aina vaivaa. Minä kuulin elämäni ensimmäistä kertaa Saara Aaltoa, kun hän lauloi Andrea Bocellin kanssa. Oli varsin positiivinen yllätys.

    Kivaa iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, olihan siellä kivaa, tietysti. Toinen stand up-koomikko oli aivan surkea (oikeasti!), mutta Saara Aalto oli kyllä hyvä, olin oikein yllättynyt.

      Poista
  2. Sulle tulee varmaan kiva ilta! Mä ihmettelen kans ajankulua ja kiirettä...Ei meinaa ehtiä mitään. Mulla on pe vapaa, jolloin ehtii jotain tehdä...Mykavaa iltaa ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se kiva ilta, ei voi kieltää. Mutta onneksi näitä ei ole läheskään joka viikonloppu, ei vain jaksaisi :D

      Poista
  3. Itse tulin juuri töistä ja huomennakin työpäivä, päälle vielä pieni kuljetustekninen ongelma, kun talouden toinen auto on rikki - isänpäivä menu miettimättä. Olisiko antaa vinkkejä? Ehdin huomenna kauppaan vasta iltapäivästä ja molemmat isovanhemmat tulossa sunnuntaina syömää. Pientä paniikkia ilmassa.

    Toivottavasti oli kiva ilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaukseni on aivan liian myöhässä, mutta uskon, että sait asian ratkaistua! Tuollaiset autojen hajoamiset on sitten kurjia! Ilta oli mukava, Saara Aalto oli oikein positiivinen kokemus.

      Poista
  4. Käy aina ihan samoin, vaikka sitten olen tyytyväinen kun olen lähtenyt meininkeihin piristäytymään, mutta kyllä kotihiiri olen. :) Kivaa alkanutta viikkoa Anu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia kommentistasi :) Näinhän siinä yleensä käy, että on tyytyväinen kun saa lähdettyä liikkeelle, näin kävi myös minulle, kuten arvata saattoikin... Kivaa alkavaa viikonloppua!

      Poista
  5. Kyllä se taitaa välillä kiireeksi vetää kaikilla bloggareilla ja äideillä...
    Mutta tehdään tätä sydämellä ja inspiraatiolla!
    Otetaan rennosti ja nautitaan elämästä!

    Tunnelmallisia marraskuun iltoja sinne!

    VastaaPoista

Kaikki saamani viestit ilahduttavat minua suuresti, kiitos siis sinulle!

© Meidän elämää
Maira Gall